23 Eylül 2014 Salı

Bugün Günlerden Yokluk


Evet tam da başlıkta yazdığı gibi bir gün... Resmen yokluk içerisindeyim ya mavişim yok bugün yani tam da yok değilll... Sabah gördüm ama yetmez ki ben onu her zaman görmek istiyorum...
Ayrıca size bir sır vereyim ben öyle göründüğüm veya yazdıklarımdan anladığınız kadar saf bir kız değilim hemde hiç... Ya aslında öyleyim ama farklılıklarım var tabii... Mesela eski sevgilimi unutamadığımı daha doğrusu hala ona aşık olduğumu fark ettim bugün :( Bu biraz benim ayran gönüllü oluşumdan olsa gerek yani başka açıklaması yok ya resmen çocuğa mavişe aşık olduğum halde " Sana aşığım ben. Hala daha seni unutamadım. " dedim... Off Off ne yapacağım hakkında hiçbir fikrim yok. Bu arada eski sevgilimden Öküzcük diye bahsedeceğim buraya yazarken :) :)
Çünkü kendisi tam bir öküzdür ve bana yapmadığı öküzlük kalmadı.. Ya normalde kızlar bulusma vaktinde geç kalır veya oğlanı eker amma gel gelelim bizim öküzcük tam tersi yanii o beni ekiyo veya buluşmaya geç kalıyo...
Anlayacağınız aslında bizimkisi öküzcük değil bildiğimiz öküz.. Ama ben yine de öküzcük demek istiyorum sonuçta bir geçmişimiz var kendisiyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder